Στην κάλυψη τρεχουσών ή εκτάκτων αναγκών θα διαθέσουν όποιο επιπλέον εισόδημα λάβουν φέτος τα Χριστούγεννα οι Έλληνες καταναλωτές, ενώ 8 στους 10 δεν θα πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, σύμφωνα με την 11η έρευνα MasterCard Barometer που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.
Ενώ πέρυσι και πρόπερσι, τα δώρα σε αγαπημένους αποτελούσαν την πρώτη επιλογή διάθεσης του Χριστουγεννιάτικου Δώρου, φέτος μόνο το 15% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν ότι θα το ξοδέψουν σε δώρα, ποσοστό μειωμένο κατά 50% σε σύγκριση με πέρσι, ενώ, σχεδόν ένας στους τρεις (30%) δηλώνει ότι δεν υπάρχει επιπλέον εισόδημα, ποσοστό που έχει σχεδόν τριπλασιαστεί σε σχέση με το 2009.
Τέλος, μόνο το 13% του κοινού δηλώνει ότι θα ξοδέψει το επιπλέον εισόδημα για προσωπική του ευχαρίστηση. Η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δύο φύλων είναι η μεγαλύτερη πρόθεση των γυναικών να δαπανήσουν το τυχόν επιπλέον εισόδημα σε δώρα για αγαπημένους (18%).