Μια καλοστημένη απάτη έχει οδηγήσει πολλούς Ηρακλειώτες -και όχι μόνο- σε αδιέξοδο, καθώς με το πρόσχημα ότι είναι εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών, τους βάζουν να υπογράφουν συμφωνίες - παγίδες.
Ένας πολίτης πήγε μόλις χθες σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τους υπέρογκους λογαριασμούς που ελάμβανε. Όταν όμως άκουσε τον υπέυθυνο του καταστήματος να του εξηγεί ότι έχει πέσει θύμα απάτης, εκείνος τα έχασε.
"Καλό θα ήταν να αποφεύγουν οι πολίτες τις συναλλαγές και τις αγορές μέσω τηλεφώνου. Υπάρχουν εταιρείες που πωλούν από συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας, μέχρι κατσαρόλες! Και αν κάνεις συμβόλαιο μαζί τους, δύσκολα βγάζεις άκρη", αναφέρει πωλητής σε κατάστημα.
Για να ξεμπλέξει κανείς από μια τέτοια παγίδα θα πρέπει να καλέσει πίσω στο τηλέφωνο, από το οποίο τον καλέσανε και να ζητήσει να διακοπεί η συμφωνία που έχει συνάψει. Με τη βασική προϋπόθεση βέβαια ότι θα βρει κάποιον να απαντήσει στην κλήση...
Σε διαφορετική περίπτωση είτε θα πρέπει να συνεχίσει να πληρώνει, είτε να κινηθεί δικαστικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας, το οποίο έχει συναφθεί μέσω τηλεφώνου και όχι από εξουσιοδοτημένο κατάστημα, δεν μπορεί να "σπάσει" από αυτό.