Νέα «επίθεση» εξαπέλυσε η Πόπη Διαμαντάκου προς την Ρούλα Κορομηλά, για την οποία είπε ότι ο τρόπος που ντύνεται ποσώς ενδιαφέρει την νεολαία, την κατηγόρησε για γηπεδική συπεριφορά, ενώ ανέφερε τα στοιχεία «πίστας» που είχε η πρεμιέρα του ριάλιτι τραγουδιού του Alpha.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι το άρθρο της για την Ρούλα και το Greek Idol ξεκινά με τις απουσίες των ηχηρών ονομάτων του καναλιού της Κάντζας από το πρώτο live του σόου.
«Προφανώς η παραγωγή του «Greek Idol» αντελήφθη ότι χρειάζονταν αλλαγές στο πνεύµα του σόου, γιατί η κανιβαλική του ουσία παραµένει», λέει η κα Διαμαντάκου μέσα από την στήλη της στα ΝΕΑ και συνεχίζει:
«Τα µηνύµατα τα πήραν στο «Greek Idol». Το κυριότερο ήταν πως αν έχουν στόχο να προσελκύσουν πιο νεανικό κοινό, ούτε τα προσκυνήµατα στην παρουσιάστρια θα τους το φέρουν ούτε η υποχρεωτική αποθέωση της αειθαλούς οµορφιάς της, ούτε κανενός είδους ενδυµατολογικοί καρναβαλισµοί. Άλλωστε ποσώς ενδιαφέρονται τα νιάτα για το πώς είναι ντυµένη µια παλιά δόξα της τηλεόρασης, απλώς αν εκείνη το παρακάνει, µόνη της θυµατοποιείται.
Αυτά για την απειλή που εξαπέλυσε τις προάλλες από τη ραδιοφωνική της εκποµπή η Κοροµηλά, ότι δηλαδή µπορεί και να «φορέσει το βρακί της ανάποδα», για να κάνει τα µούτρα «υπέρβαρων τηλεκριτικών» κιµά. Γελοιότητες. Όπως και το κοντινό πλάνο στους υποτιθέµενους κοροµηλαίικους φαν µε τα µακό που είχαν στάµπα µε φωτογραφία της, ευτυχώς φευγαλέο, καθώς φάνηκε ότι αυτή τη φορά η σκηνοθετική επιλογή ήταν µια εικόνα ισορροπίας ανάµεσα στα επιµέρους στοιχεία του σόου.
Διαφορετικό και το κάστινγκ, στο πνεύµα που είχε ήδη εφαρµόσει και το «X-Factor», µε πολύ νεανικές φατσούλες επίδοξων αοιδών, µε ροκά δικες πινελιές στην εµφάνιση και τις επιλογές των τραγουδιών, χωρίς φυσικά να λείψει και η «πίστα», µε τις λαµέ εµφανίσεις και τα χρυσοποίκιλτα περιδέραια κοριτσιών που προσπαθούσαν να µιµηθούν λίγο από Παπαρίζου, λίγο από Πρωτοψάλτη – πέρασαν και δεν ακούµπησαν –, λίγο απ’ όλα τα υφάκια και τα στυλ της εγχώριας µουσικής διασκέδασης που δεν έχουν βρει ούτε τη συνέχειά τους, ούτε αυτό που θα τα αντικαταστήσει.
Αλλά η τηλεόραση– και δη τα εν λόγω τάλεντ σόου –δεν έχει σχέση µε τη µουσική δηµιουργία που συµβαίνει σε άλλους χώρους,µε άλλους τρόπους. Αλλωστε µεταξύ των επιλεγέντων ήταν και το «ακατέργαστο ταλέντο» της γραµµατέως χωρίς µουσική παιδεία. Και τι έκπληξη! Ηταν η µόνη για την οποία ξέφυγε από κριτή σεξιστικό σχόλιο για ανατοµική της λεπτοµέρεια, θυµίζοντάς µας τη γηπεδική, υποτιµητική συµπεριφορά προς την µπιγκµπραδερική Νάρα, θλιβερό αποµεινάρι ενός κόσµου που δεν τιµάτα νιάτα προς τα οποία επιθυµεί να απευθυνθεί το «Greek Idol».
Δυστυχώς, η τηλεόραση του είδους παραµένει µια κρεατοµηχανή, µε τις ελπίδες ταλαντούχων νέων – ορισµένοι είναι – να χάνονται. Απαιτεί όµως και από τους παλαιότερους, παρουσιάστρια και κριτές, να ξεχάσουν την αυταρέσκεια – γελοία πλέον σε µια χώρα που καταρρέει – και να βρουν χιούµορ, άνεση και σύγχρονο λόγο, να υπηρετήσουν ένα ευχάριστο τηλεοπτικό θέαµα, όπου επίκεντρο θα είναι οι διαγωνιζόµενοι. Θα δούµε αν θα το καταφέρουν.
Ετσι κι αλλιώς, ουδείς νικητής από ανάλογο τάλεντ σόου έχει κάνει καριέρα. Η Βαλάντω της περσινής σεζόν βρέθηκε να διαγωνίζεται για τη Γιουροβίζιον, ό,τι ακριβώς είχε πράξει και πριν από τη συµµετοχή της στο «Greek Idol». Ολοι χρειάζεται να αντιµετωπίσουν µια σκληρή πραγµατικότητα έξω από το «θερµοκήπιο» της σκηνοθετηµένης τηλεοπτικής αποθέωσης».