Η Ζωή της Άλλης by Παπακαλιάτης

Δημοσίευση: 03/05/2011 10:05
Συντάκτης: digitalcrete.gr
454 προβολές

Κάπου πίσω από τη δημοφιλή σειρά του Mega που έχει σπάσει τα ρεκόρ τηλεθέασης πρέπει να κρύβεται ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι και φανατικός της  σειράς «Η Ζωή της Άλλης». Αλλά είναι αναπόφευκτο, όταν αποτελεί το καθημερινό ραντεβού της μάνας μου με την τηλεόραση, να παρακολουθώ και εγώ μερικά αποσπάσματα. Κι εκεί που έβλεπα την Ευδοκία Ρουμελιώτη να τσακώνεται με τον Μάνο Παπαγιάννη πάνω από μια παραβρασμένη μπουγιαμπέζ, ένιωθα σαν να βλέπω τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη να τσακώνεται με την Βαλέρια Χριστοδουλίδου στο «Να με προσέχεις».  

Εντάξει, μην αρπάζεστε  με τη μία. Και εσείς κύριοι σεναριογράφοι  και σκηνοθέτες της σειράς, μην  ετοιμάζετε εξώδικα. Μια διαπίστωση κάνω. Ότι σαν εκεί στα γρανάζια της μηχανής της τηλεοπτικής σειράς «Η Ζωή της Άλλης» να κρύβεται η μεγαλοφυΐα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, του ανθρώπου που σε κάθε τηλεοπτική του απόπειρα καθηλώνει στον καναπέ όλες τις γυναίκες που καταλαβαίνουν Ελληνικά παγκοσμίως.

Το  «ανώμαλο» στόρι

Όλα κι όλα. Στις οικογενειακές διαπλοκές, το copyright - μετά τον Οιδίποδα - το έχει ο Παπακαλιάτης. Ανέκαθεν ο Χριστόφορος ήταν ο μετρ της ανωμαλίας με μανάδες να τσακώνονται με τις κόρες του για γκόμενους, gay να μαλλιοτραβιούνται και αδέρφια να ερωτεύονται μεταξύ τους. Από αυτόν μάθαμε ότι δεν είναι δα και τόσο κακό να έχουμε οιδιπόδειο σύμπλεγμα με τη μητέρα της κοπέλας μας. Αυτή όμως η εξέλιξη με την μία αδερφή να εξαπατά την άλλη, έλειπε από το ρεπερτόριό του. Ή μήπως όχι;

Οι εκλεκτές ροκιές

Οι μοναδικές  σειρές στην ελληνική τηλεόραση τις  οποίες θα μου άρεσε να παρακολουθώ  ακόμα και με κλειστά μάτια, λόγω μουσικής επένδυσης, είναι της Μυρτώς Κοντοβά, του Πάνου Κοκκινόπουλου και του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Και αυτές οι ξαφνικές ροκιές που έχουν εμφανιστεί στη δεύτερη σεζόν, θυμίζουν κάτι από Παπακαλιατιάδα. Στεγνή δραματοποίηση απλά με μια ροκιά. Έξυπνο, γρήγορο και αποτελεσματικό. Εύγε!

Οι σαιξπηρικοί διάλογοι

Κατ’ αρχάς  έχετε διαλύσει το μοτίβο της καλής  σαπουνόπερας. Εκείνη την Φωσκολική πατέντα που ήθελε δύο ανθρώπους να ξοδεύουν 15 λεπτά από τον τηλεοπτικό χρόνο για να αποφασίσουν ποιός θα σηκώσει το τηλέφωνο. Οι διάλογοι στη Ζωή της Άλλης είναι παράλογα γρήγοροι αλλά ταυτόχρονα και βαρύγδουποι. Νιώθεις ότι από την παραμικρή κουβέντα, μπορείς να κρατήσεις και μια μικρή σοφιστεία. Όχι ότι λένε κάτι σημαντικό, αλλά ο τρόπος που τα λένε θυμίζει πολιτικάντηδες της δεκαετίας του 70.  

Τα μοιραία ατυχήματα

Αν μπορούσε να μπει ο ίδιος ο Χριστόφορος  μέσα στα πλατό της Ζωής της Άλλης και να πάθει εκείνος το εγκεφαλικό, θα το έκανε. Τη στιγμή που η έγκυος Ξένια έπεσε από τις σκάλες και στα πόδια της έτρεχαν αίματα, ξύπνησαν μνήμες από τα αναρίθμητα ατυχήματα που είχαμε βιώσει στις σειρές του Παπακαλιάτη. Τότε που ο μέγας πρωταγωνιστής περνούσε μισή τηλεοπτική σεζόν σε κώμα.  

Η ανάδειξη της femme fatale

Πρώτα η Βαλέρια  Χριστοδουλίδου στο «Να με Προσέχεις», ύστερα η Ιωάννα Παππά στο «Κλείσε  τα μάτια», για να ακολουθήσει η Βίκυ Παπαδοπούλου στο «Δυο μέρες  μόνο» και η Δανάη Σκιάδη στο «4». Η επιλογή είναι πάντα πολύ προσεκτική. Χρειάζεται μια γυναίκα άβγαλτη, την οποία το τηλεοπτικό κοινό θα γνωρίσει από αυτόν τον ρόλο και μόνο. Η ίδια συνταγή ακολουθήθηκε με μαεστρία στη «Ζωή της Άλλης» όπου μια νεαρή ηθοποιός (η Αθηνά Οικονομάκου) που μέχρι τότε την είχες δει μόνο στη διαφήμιση με την ατάκα «Το χάσαμε το κορμί πατριώτη», άρπαξε την ευκαιρία και τώρα θεωρείται από τα πιο hot ονόματα στην τηλεόραση.

Για να μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν… Βγες έξω Χριστόφορε! Σε καταλάβαμε...