Το TV Yearbook της Nielsen δημοσιεύτηκε και περιλαμβάνει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία που φωτογραφίζουν τα σημεία στα οποία κρίθηκε η μάχη της τηλεθέασης την τελευταία τηλεοπτική σεζόν.
Αναλυτικά τα 10 πρώτα σε τηλεθέαση προγράμματα:
1. Το Νησί (MEGA) - 18/10/2010 - με 3.683.000 τηλεθεατές
2. Η Ζωή της Άλλης (MEGA) - 11/4/2011 - με 2.960.000 τηλεθεατές
3. Τελικός της Γιουροβίζιον (NET) - 14/5/2011 - με 2.905.000 τηλεθεατές
4. Master Chef (MEGA) - 28/12/2000 - με 2.708.000 τηλεθεατές
5. Αλ Τσαντίρι Νιούζ (ALPHA) - 15/2/2011 - με 2.668.000 τηλεθεατές
6. Just the two of us (MEGA) - 16/1/2011 - με 2.135.000 τηλεθεατές
7. Τα μυστικά της ΕΔΕΜ (MEGA) - 30/5/2011 - με 2.105.000 τηλεθεατές
8. Πενήντα-Πενήντα (MEGA) - 6/4/2011 - με 2.104.000 τηλεθεατές
9. Dancing with the stars (ΑΝΤ1) - 20/3/2011 - με 1.992.000 τηλεθεατές
10. Ολυμπιακός - ΠΑΟ (ΝΕΤ) - 19/2/2011 - με 1.901.000 τηλεθεατές
Κατά τ' άλλα, 1ο σε τηλεθέαση κανάλι για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο ήταν το MEGA Channel με μέση τηλεθέαση 19,8%. 2ος ο ΑΝΤ1 με 16,7%, 3ος ο ALPHA με 12,9%, 4ο το STAR με 10,3%, 5ο το ALTER με 8,9%, 6η η ΝΕΤ με 7,7% και 7ος ο ΣΚΑΪ με 4,9%.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο μέσος χρόνος ημερήσιας τηλεθέασης όπως τον κατέγραψε η AGB με τις γυναίκες άνω των 65 ετών να βλέπουν τηλεόραση για 432 λεπτά ημερησίως κατά μ.ό., τους άνδρες 25-44 να κάθονται 192 λεπτά και τις γυναίκες της ίδιας ηλικίας να φτάνουν τα 271 μπροστά από την τηλεόραση.