Η αλλαγή των κανονισμών δεν αποτελεί -πλέον- τόσο συχνό στη Φόρμουλα 1, στην περίπτωση του DRS όμως, η FIA ενδέχεται να κάνει μία εξαίρεση.
Υπενθυμίζεται πως το εν λόγω σύστημα εφαρμόστηκε πέρυσι για πρώτη φορά, αφήνοντας ικανοποιημένους τους περισσότερους συμμετέχοντες και θεατές. Η αλήθεια είναι πως το άθλημα έγινε πιο θεαματικό και πιο συναρπαστικό, αφού οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να αντεπιτεθούν πιο γρήγορα αν έχουν μείνει πίσω.
Αυτό που προέχει, όμως, είναι η ασφάλεια των οδηγών, όπερ σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα τροποποιηθεί η ζώνη ενεργοποίησης. Η πίστα της Μελβούρνης, του Καναδά και της Βαλένθια είναι επικρατέστερες για την εφαρμογή της δεύτερης ζώνης DRS.