Αλλαγές στο DRS

Δημοσίευση: 18/01/2012 11:01
Συντάκτης: digitalcrete.gr
141 προβολές

Η αλλαγή των κανονισμών δεν αποτελεί -πλέον- τόσο συχνό στη Φόρμουλα 1, στην περίπτωση του DRS όμως, η FIA ενδέχεται να κάνει μία εξαίρεση.

Συγκεκριμένα, η διοργανώτρια αρχή σκέφτεται να "πειράξει" τη ζώνη ενεργοποίησης της κινητής πίσω πτέρυγας στις πίστες που δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και σε εκείνες που έγιναν υπερβολικά προσπεράσματα.

Υπενθυμίζεται πως το εν λόγω σύστημα εφαρμόστηκε πέρυσι για πρώτη φορά, αφήνοντας ικανοποιημένους τους περισσότερους συμμετέχοντες και θεατές. Η αλήθεια είναι πως το άθλημα έγινε πιο θεαματικό και πιο συναρπαστικό, αφού οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να αντεπιτεθούν πιο γρήγορα αν έχουν μείνει πίσω.

Αυτό που προέχει, όμως, είναι η ασφάλεια των οδηγών, όπερ σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα τροποποιηθεί η ζώνη ενεργοποίησης. Η πίστα της Μελβούρνης, του Καναδά και της Βαλένθια είναι επικρατέστερες για την εφαρμογή της δεύτερης ζώνης DRS.