Νέα πρωτιά από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Φέτελ στη Μαλαισία

Δημοσίευση: 10/04/2011 02:04
Συντάκτης: digitalcrete.gr
211 προβολές

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δείχνει ανίκητος. Δεύτερη νίκη για τον Γερμανό πιλότο στον δεύτερο αγώνα της σεζόν στην πίστα της Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία. Στη δεύτερη θέση ο Μπάτον, 3ος ο Χάιντφελντ. Απογοήτευσε ο Χάμιλτον που τερμάτισε 7ος λόγω λανθασμένης στρατηγικής από την ομάδα του.

Πανηγυρισμοί από τον Φέτελ για τη νέα νίκη του. Ενθουσιασμός και στο στρατόπεδο της Renault για το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο, αυτή τη φορά από τον Χάιντφελντ. Απογοήτευσε ο Χάμιλτον, κερδισμένος ο Μπάτον. Σκληρή μάχη έδωσε ο Γουέμπερ ο οποίος είχε πρόβλημά τόσο στα KERS όσο και στην πίσω αεροτομή, ωστόσο κατάφερε να τερματίσει 4ος. Μέτρια παρουσία από τις δύο Ferrari.

Συναρπαστικός αγώνας στη Μαλαισία που κρίθηκε τόσο από την ικανότητα των πιλότων, όσο και από τις σωστές επιλογές και τα λάθη των ομάδων στη στρατηγική. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν ένιωσε φόβο παρά ελάχιστα στον αγώνα και ειδικά στο διάστημα που ο Χάμιλτον κινούνταν σε ταχύτερο ρυθμό πίσω του, από τον 17ο γύρο δηλαδή και έως το 3ο πιτ στοπ του Βρετανού όπου οι μηχανικοί της McLaren τα έκαναν μαντάρα, οδηγόντας τον τελικά στην 7η θέση της κατάταξης.

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Στην εκκίνηση ο Φέτελ κράτησε τη θέση του με τον Χάμιλτον όμως να χάνει τη δική από τον Χάιντφελντ ο οποίος ήρθε με φόρα από πίσω. Άτυχος στάθηκε ο Γουέμπερ ο οποίος είδε το KERS του να μη λειτουργεί με αποτέλεσμα να βρεθεί μετά τις πρώτες στροφές του αγώνα στην 10η θέση.

Στην εξέλιξη της κούρσας, ο Χάμιλτον κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Χάιντφελντ μέσα από τα πιτ. Ο Μπάτον ακολουθούσε σταθερά, μέχρι το 3ο καταστροφικό πιτ στοπ του Χάμιλτον ο οποίος είδε τον team mate να του παίρνει τη 2η θέση, την ώρα που ο Χάιντφελντ είχε υποχωρήσει ακόμη πιο πίσω.

Έκλπηξη προκάλεσε εξάλλου η μάχη που έδωσε ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο και κατάφερε τελικά να πλασαριστεί στην πρώτη πεντάδα. Τα ταλαιπωρημένα ελαστικά του Χάμιλτον έδωσαν την ευκαιρία στον Χάιντφελντ να τον προσπεράσει λίγο πριν το τέλος με τους Γουέμπερ, Μάσα και Αλόνσο να πράττουν το ίδιο με τη σειρά τους.

Αξίζει εξάλλου να σταθούμε στον αγώνα που έδωσε ο Αλόνσο να πλασαριστεί όσο πιο ψηλά γινόταν, ωστόσο στον 46ο γύρο και στην προσπάθειά του να περάσει τον Χάμιλτον, έχασε το εμπρός αριστερό μέρος της αεροτομής του με αποτέλεσμα να ξαναπεράσει από τα πιτ και να τερματίσει 6ος. Ενδέχεται μάλιστα τη στιγμή της σύγκρουσης να πληγώθηκε το πίσω δεξί ελαστικό του Χάμιλτον και για τον λόγο αυτό ο Βρετανός να μη μπόρεσε στη συνέχεια να κρατήσει τη θέση του.

Η αγωνιά χτύπησε κόκκινο ακόμη και στον τελευταίο γύρο του αγώνα, με τον Γουέμπερ να κάνει την ύστατη προσπάθεια να "κλέψει" την 3η θέση από τον Χάιντφελντ, ωστόσο εκτός από το KERS, ο Αυστραλός δεν είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ούτε την πίσω αεροτομή του και εν τέλει να συμβιβάζεται με την 4η θέση.