Η διοργανώτρια αρχή του MotoGP επιβεβαίωσε ότι οι διαπραγματεύσεις με τους κατασκευαστές είχαν αίσια έκβαση κάτι που σημαίνει ότι η εφαρμογή του spec ECU και του συστήματος αποθήκευσης δεδομένων θα είναι υποχρεωτικές.
Οι κατασκευαστές θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το δικό τους λογισμικό υπό την προϋπόθεση ότι θα "τρέχουν" με 20 και όχι 24 λίτρα καυσίμου, ενώ οι κινητήρες θα περιοριστούν σε 5 αντί για 12.
Η ανάδοχος Dorna ανακοίνωσε τους νέους κανονισμούς τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά είχε τονίσει ότι για να τεθούν σε ισχύ θα πρέπει να συναινέσουν η Honda και η Yamaha.
Η προθεσμία των διαπραγματεύσεων είχε οριστεί για το πρώτο Grand Prix και πριν το πέρας της τόσο η Honda όσο και η Yamaha ήρθαν σε νέα συμφωνία με την Dorna.
Πέρυσι ο επικεφαλής της ισπανικής εταιρείας μάνατζμεντ και μάρκετινγκ Καρμέλο Εθπελέτα είχε δηλώσει ότι θα λειτουργήσει ως εγγυητής για την καταβολή των χρημάτων και πως θα συντονίσει τις δύο ομάδες αναφορικά με τις παραγγελίες.
Παράλληλα με τους νέους κανονισμούς η διοργανώτρια αρχή επιβεβαίωσε ότι θα γίνουν νέα δοκιμαστικά στις 11 Νοεμβρίου, μία ημέρα μετά το Grand Prix της Βαλένθια. Εξάλλου θα πραγματοποιηθεί ένα τριήμερο τεστ πριν τις 30 Νοεμβρίου και ακόμα τρία τριήμερα τεστ ανάμεσα στην 1η Φεβρουαρίου και την έναρξη της επόμενης σεζόν. Ακόμα τρία μονοήμερα δοκιμαστικά θα γίνουν κατά τη διάρκεια της σεζόν σε ημερομηνίες που θα ορίσει η Dorna.