Ο Σεμπαστιάν Λεμπ κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση το Ράλι του Μόντε Κάρλο, εκμεταλλευόμενος και το γεγονός ότι ακυρώθηκαν οι δύο τελευταίες ΕΔ για λόγους ασφαλείας.
Η 1η ΕΔ της ημέρας και 14η συνολικά αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη για τους οδηγούς, αφού εγκατέλειψαν οι Εβγκένι Νοβίκοφ, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και Γιούχο Χάνινεν. Αντίθετα, οι Σεμπαστιάν Λεμπ, Σεμπαστιάν Οζιέ, Ντάνι Σόρντο και Μίκο Χίρβονεν ήταν πιο προσεκτικοί, ενώ ο Μπριάν Μπουφιέ έκανε τον καλύτερο χρόνο.
Πολύ καλύτερες ήταν οι συνθήκες της 15ης ΕΔ, αφού η άσφαλτος ήταν απλά βρεγμένη και δεν υπήρχαν σημεία με πάγο. Ο Οζιέ ήταν ταχύτερος από τον Λεμπ, αλλά δεν μπόρεσε να τον απειλήσει ουσιαστικά, ενώ κορυφαίος της Διαδρομής ήταν ο Σόρντο.
Η θρυλική Col de Turini δεν ήταν φιλόξενη για τους οδηγούς, αλλά ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε να τερματίσει πρώτος, τέσσερα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οζιέ. Μεγάλος άτυχος της 16ης ΕΔ ήταν, φυσικά, ο Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος χτύπησε το πίσω μέρος του Fiesta, αναγκάστηκε να αλλάξει τον τροχό και υποχώρησε στην 6η θέση.
Η ακύρωση των δύο ΕΔ αποφασίστηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς υπήρχε αρκετός κόσμος, γεγονός που ευνόησε ακόμη περισσότερο τον Λεμπ, ο οποίος αναδείχθηκε νικητής του Ράλι Μόντε Κάρλο για 7η φορά. Ο δεύτερος αγώνας του εφετινού πρωταθλήματος, που θα διεξαχθεί στη Σουηδία, ξεκινάει στις 7 Φεβρουαρίου.
Σε ρυθμούς twitter
# Στην 42η θέση της γενικής κατάταξης με χρόνο 7:34:17.3 τερμάτισε ο Δημήτρης Δριβάκος και η συνοδηγός του Αικατερίνη Μπαντέ.
Η πρώτη δεκάδα
1. Σ. Λεμπ, 5:18:57.2
2. Σ. Οζιέ, +1:39.9
3. Ν. Σόρντο, +3:49.0
4. Μ. Χιρβόνεν, +5:26.3
5. Μ. Μπουφιέ, +8:13.1
6. Μ. Όστμπεργκ, +12:03.7
7. Μ. Πρόκοπ, +23:27.3
8. Σ. Βίγκαντ, +29:34.5
9. Ο. Μπουρί, +35:38.2
10. Τ. Κοσιούσκο, +36:28.0
Νικητές ΕΔ
SS1: Σ. Οζιέ
SS2: Σ. Λεμπ
SS3: Σ. Λεμπ
SS4: Σ. Λεμπ
SS5: Σ. Οζιέ
SS6: Ε. Νοβίκοφ
SS7: Ε. Νοβίκοφ
SS8: Σ. Λεμπ
SS9: Γ. Χάνινεν
SS10: Σ. Λεμπ
SS11: Σ. Λεμπ
SS12: Μ. Όστμπεργκ
SS13: Σ. Λεμπ
SS14: Μ. Μπουφιέ
SS15: Ν. Σόρντο
SS16: Σ. Λεμπ
SS17: Ακύρωση
SS18: Ακύρωση