Διαφορά 64 πόντων έχτισε από τον ανταγωνισμό του τίτλου ο Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος αναδείχθηκε νικητής στο Ράλι Σαρδηνίας και οδεύει ολοταχώς στο "παρθενικό" πρωτάθλημα της καριέρας του.
Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen είχε την πρωτοπορία από την 1η μέρα του ιταλικού αγώνα και παρότι ήταν αρκετά προσεκτικός μέχρι το 2ο λουπ, κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του κατά 1 λεπτό από τον Τιερί Νοβίλ.
Ο Βέλγος της Ford άρχισε το Σάββατο από την 5η θέση, ωστόσο ορισμένες νίκες σε ειδικές διαδρομές τον εκτόξευσαν στο βάθρο των νικητών, με τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να ανακτήσει τα 2 λεπτά που έχασε μετά από το τρυπημένο λάστιχο της 1ης ειδικής διαδρομής και να τερματίσει στην 3η θέση.
Οι 2 οδηγοί ήταν οι... επιζήσαντες από το γκρουπ που πάλεψε για το πόντιουμ και στο οποίο περιλαμβανόταν ο Μίκο Χίρβονεν με Citroen, ο ομόσταυλος του Νοβίλ στην M-Sport, Εβγκένι Νοβίκοφ, καθώς και ο Μαντς Όστμπεργκ, οι οποίοι εγκατέλειψαν.
Ο Ντάνι Σόρδο με Citroen έμεινε πίσω από αυτό το γκρουπ, αν και θα μπορούσε να τερματίσει ακόμα και στην 5η θέση, εάν ο Αντρέας Μίκελσεν της Volkswagen δεν έχανε τις αναρτήσεις του 3 ειδικές διαδρομές πριν από το τέλος.
Η κατάταξη του Ράλι Σαρδηνίας
1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen) 3:22:57.900
2. Τιερί Νοβίλ (Ford) +01:16.800
3. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Volkswagen) 01:48.000
4. Ντάνιελ Σόρδο (Citroen) 03:19.200
5. Μάρτιν Πρόκοπ (Ford) 08:34.100
6. Έλφιν Έβανς (Ford) 11:51.800
7. Μίχαλ Κοσιούσκο (Ford) 11:52.700
8. Μαντς Όστμπεργκ (Ford) 13:21.500
9. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Citroen) 16:47.600 WRC2
10. Καλίντ αλ Κασιμί (Citroen) 17:19.900