Αλλάζει ο τρόπος κυκλοφορίας των singles για την καταπολέμηση της πειρατείας

Δημοσίευση: 18/01/2011 09:01
Συντάκτης: digitalcrete.gr
439 προβολές

Σε μία προσπάθεια να καταπολεμηθεί η πειρατεία στη μουσική, δύο από τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρίες ανακοίνωσαν αλλαγές στις κυκλοφορίες των singles.

Από δω και στο εξής λοιπόν, η Sony και η Universal θα κυκλοφορούν τα singles την ίδια μέρα που θα παίζουν για πρώτη φορά και στα ραδιόφωνα. Μέχρι τώρα, τα περισσότερα singles, πρώτα έπαιζαν στα ερτζιανά και στη συνέχεια ήταν διαθέσιμα για αγορά ή κατέβασμα.

Στέλεχος της Universal σχολίασε, "Για πολλούς νέους η λέξη "αναμονή" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο τους. Ακούς κάτι και το θέλεις τώρα και μετά το ψάχνεις. Και αφού το ψάχνεις πρέπει να υπάρχει ένας νόμιμος τρόπος να το αποκτήσεις".

Ένα πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα στα βρετανικά charts ήταν το πρώτο single της Jessie J η οποία ήταν η νικήτρια του BBC Sound 2011. Το Do It Like A Dude λοιπόν μόλις κυκλοφόρησε στο ραδιόφωνο, κυκλοφόρησε και ως single και ήδη βρίσκεται στο Νο 2.