Η δύναμη του περιεχομένου

Δημοσίευση: 19/05/2017 06:05
Συντάκτης: Μανώλης Βαρούχας
852 προβολές

Παρουσιάζοντας την ιστοσελίδα στον επισκέπτη, αποσκοπείτε στην εύστοχη και γρήγορη ενημέρωση του για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Αγαπημένο μας μότο είναι το story is gold.

Story is Gold.

Content is king.

Be unique.

Be modern.

Μπορούμε να γεμίσουμε μια μεγάλη λίστα με σπουδαίες και εύστοχες εκφράσεις σχετικά με την μορφή που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σας, όμως νομίζω πως κάθε ιστοσελίδα έχει μια ιστορία να πει. Αυτήν της δικής σας, μοναδικής, εταιρείας.

Όπως κάθε εταιρεία είναι διαφορετική, έτσι και κάθε ιστοσελίδα είναι ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι διαφορετική, μιας και πρέπει να παρουσιάσει την μοναδικότητα σας.

Όταν επιθυμείτε να κάνετε έργο την δική σας ιστοσελίδα, σκεφτείτε πρώτα τι ιστορία έχετε να πείτε στο κοινό σας. Μην προσπαθήσετε να υπερβάλλετε, μιας και το μόνο που μπορεί να προσφέρει μια τέτοια κίνηση είναι σύγχυση και οδήγηση σε λάθος συμπεράσματα.

Συγκεντρώστε τα δυνατά σημεία. Τα δικά σας, καθώς και της επιχείρισης σας και αναδείξετε τα μέσω της κεντρικής σελίδας της ιστοσελίδας σας.

Παρουσιάστε όσο πιο λιτά γίνεται τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, ώστε ο επισκέπτης με μια γρήγορη ματιά να αναγνωρίσει ποιον έχει στην οθόνη του. Δεν πρέπει να εμβαθύνετε ποτέ στην κεντρική σελίδα μιας και η πρώτη επίσκεψη μπορεί να είναι αρκετά γρήγορη και ο επισκέπτης θα φύγει δίχως να έχει ολοκληρωμένη εικόνα. Μην ξεχνάτε επίσης ότι ο επισκέπτης μπορεί να είναι σε κινητή συσκευή, κινητό τηλέφωνο ή tablet, οπότε θα δει την responsive ή mobile έκδοση της ιστοσελίδας σας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να παραμείνετε λιτοί.

Όσον αφορά το περιεχόμενο, πρέπει πάντοτε να χρησιμοποιείτε δικό σας, μοναδικό υλικό. Είτε αυτό σημαίνει συγγραφή κειμένων ή βελτίωση ήδη υπάρχοντος υλικού. Φυσικά, όπως έχουμε ξαναπεί σε παλαιότερο άρθρο, μία εικόνα ίσως πολύ παραπάνω από χίλιες λέξεις, οπότε φροντίστε πάντοτε να έχετε στην κατοχή σας τις καλύτερες δυνατές εικόνες, που περιγράφουν όσο καλύτερα γίνεται τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Χρησιμοποιείστε νέες τεχνικές λήψης υλικού, όπως φωτογραφίες και βίντεο με drone, καθώς και με εικονικές πλοηγήσεις.

Μην ξεχνάτε την δύναμη του περιεχομένου, γιατί στο τέλος της ημέρας, ο πελάτης σας χρειάζεται για αυτό που του παρέχετε.

όλο το άρθρο