Συχνά οι νέοι επιχειρηματίες έχουν μεγάλες και πολλές ιδέες, αλλά δεν υπάρχει σαφής απάντηση ως προς τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι ιδέες θα μετατραπούν σε μια πλήρη επιχειρηματική δραστηριότητα.
Σε αυτά τα άρθρα για επιχειρήσεις, βλέπουμε ποια είναι τα πρώτα βήματα, τα οποία πρέπει να ερευνήσετε και να εξετάσετε πριν λανσάρετε την νέα σας ιδέα στην αγορά. Και το πιο σημαντικό, θα σας δώσει την εμπιστοσύνη που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τελικά την εταιρεία σας.
1. Ποιο είναι το πρόβλημα που προσπαθείτε να λύσετε και πού βρίσκεται η καμπύλη πόνου / προσπάθειας;
Όλα τα μεγάλα προϊόντα επιλύουν ένα συγκεκριμένο σημείο πόνου για τους χρήστες τους. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες είναι καλοί στο να εντοπίσουν ένα σημείο πόνου, αλλά ο πόνος πρέπει να είναι τόσο έντονος ώστε να δικαιολογεί στους ανθρώπους την ανάγκη για το προϊόν σας.
2. Πόσο μεγάλη είναι η αγορά σας;
Αυτή είναι μια από τις ερωτήσεις που συχνά παραβλέπουν οι νέοι επιχειρηματίες. Στην αγορά σας, πρέπει να έχετε μια σαφή πορεία προς τη δημιουργία εσόδων από την πρώτη μέρα. Αν δεν έχετε εμπειρία ή γνώση σχετικά με την αγορά σας, ζητήστε οδηγίες για ανάπτυξη επιχειρήσεων από έμπειρους επαγγελματίες και συμβούλους επιχειρήσεων. Μπορεί να έχετε έσοδα από επιχειρήσεις ή καταναλωτές, είναι όμως το τμήμα στόχου σας αρκετά μεγάλο και μπορείτε να τα διατηρήσετε;
3. Ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας και πόσο μπροστά είναι;
Μην ακούτε τους ανθρώπους που σας λένε "Η εταιρεία X το κάνει ήδη". Είστε επιχειρηματίας. κάνετε τη δική σας επιμέλεια. Είναι το προϊόν τους αρκετά καλό; Πόση έλξη έχουν; Εάν έχουν ένα ξεκίνημα, είναι υπερβολικό; Στην περίπτωσή μας, το "οικοδομήστε το, θα έρθουν" το σύνθημα φάνηκε να έχει καλές πιθανότητες επιτυχίας.
4. Πώς θα εμπορευτεί το προϊόν σας και πόσο δύσκολο θα είναι;
Αν είστε πρώτος που κάνει το βήμα και επιλύετε ένα πρόβλημα πάνω από την καμπύλη του πόνου / προσπάθειας, είστε τυχεροί. Οι καταναλωτές θα είναι δεκτικοί στο μήνυμα σας και την πρόταση αξίας. Εάν είστε δεύτερος σε μια πρώιμη αγορά, επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση ενός αρκετά καλού προϊόντος για διατήρηση και στην εκτέλεση στο μάρκετινγκ σας. Εάν υπάρχει ένας κυρίαρχος παίκτης, το προϊόν σας πρέπει να έχει μια τάξη μεγέθους καλύτερη από τον πρώτο για να πάρει οποιονδήποτε χρήστη. Ως προϊόν ή υπηρεσία που πωλείται μέσω διαδικτύου, τα κυριότερα κανάλια μάρκετινγκ είναι το πληρωμένο μάρκετινγκ αναζήτησης, το οργανικό μάρκετινγκ αναζήτησης (π.χ. SEO) και τα κοινωνικά μέσα.
5. Μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα;
Εάν είστε μια εταιρεία που παρέχετε τεχνικές υπηρεσίες, ένας επαγγελματίας υδραυλικός και ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας. Υποθέτοντας ότι έχετε συγκεντρώσει τις τεχνικές δεξιότητες και έχετε εντοπίσει μια μεγάλη αγορά για την ιδέα σας, είναι η παροχή τεχνικών υπηρεσιών άμεσα διαθέσιμη. Με αυτό δημιουργείται μια λύση που είναι αρκετά καλή;
6. Τέλος, χρειάζεστε χρηματοδότηση, πότε και πόσο;
Υπάρχουν τρεις λόγοι για τους οποίους θα χρειαστείτε χρηματοδότηση. Ο πρώτος είναι για να πληρώσετε τους μηνιαίους λογαριασμούς της έναρξης, προκειμένου να συνεχίσετε να αναπτύσεστε. Ο δεύτερος είναι για να πληρώσετε τους προσωπικούς σας μηνιαίους λογαριασμούς. Ο τρίτος είναι για να ανταγωνιστείτε τις κερδοφόρες αγορές. Ο πρώτος και ο δεύτερος λόγος απαιτούν πολύ λιγότερη χρηματοδότηση από ό, τι ο ανταγωνισμός για να κερδίσετε τις αγορές. Ως ιδρυτής, να θυμάστε ότι θέλετε να είστε αποτελεσματικοί σε κεφάλαια και να παραμείνετε ανοιχτοί για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μπορείτε.