Το ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα «Διαχείριση και είσπραξη οφειλών πελατών» το οποίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες & στελέχη εταιρειών, Διοίκησης, Λογιστηρίου, Εισπράκτορες & Πωλητές- Οδηγούς που δυσκολεύονται να εισπράξουν τα Πιστωτικά Υπόλοιπα των πελατών τους (ληξιπρόθεσμες οφειλές).
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η δραστική μείωση των Ληξιπρόθεσμων οφειλών των Πελατών, μέσω της κατανόησης των μηχανισμών καθυστέρησης, εξοικείωσης και χρήσης όλων των νόμιμων διαπραγματευτικών μέσων «πίεσης». Η διατήρηση της ταμειακής τους ροής, μέσα από την επιλογή και διατήρηση πελατών που αξίζουν την εμπιστοσύνη τους.
Ενότητες σεμιναρίου
Διατήρηση Καλών σχέσεων με Πελάτες-Οφειλέτες. Στερεότυπα και αναστολές. Αξιοπρεπείς – πειστικοί διάλογοι.
Τακτικές Εισπράξεων. Στάδια ολοκληρωμένης διεκδίκησης.
Χειρισμός δικαιολογιών, προφάσεων, ή αντιρρήσεων.
Διαμόρφωση & Τήρηση πλάνου τακτικών ενεργειών. Τήρηση αρχείου.
Τα Νομικά σας όρια και η προσφυγή σε υπηρεσίες Τρίτων.
Καθιέρωση Πιστωτικής πολιτικής
Ομαδικές Ασκήσεις – Πρακτική εφαρμογή Τεχνικών
Τι κερδίζετε με τη Συμμετοχή σας:
Αυτοπεποίθηση για ένα ζήτημα «ταμπού» που εσείς πρέπει να το αντιμετωπίσετε.
Εμπρόθεσμες εξοφλήσεις με «κοινού νου» πρωτοβουλίες.
Διαδικασίες για λιγότερες οχλήσεις-υπενθυμίσεις.
Ευχέρεια διάκρισης μεταξύ επιμονής και συμβιβασμού.
Επιδέξιος χειρισμός αντιπαράθεσης, άρνησης & απόρριψης.
Ελάττωση παραπόνων & διατήρηση αξιόπιστης πελατείας.
Διάρκεια: 6 ώρες
Κόστος Σεμιναρίου:80€
Εισηγήτής : Γιομπλιάκης Αθ. Ευάγγελος
Πληροφορίες και αιτήσεις, Στο ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Κορωναίου 9, 71202 Ηράκλειο Κρήτης, κα Λένα Στεφανουδάκη Stefanoudaki@ebeh.gr , 2810247034 ,Μαίρη Βενιχάκη venihaki@katartisi.gr2810302735 και κα Γωγώ Δημάρη dimari@ebeh.gr2810302731. Τηλ κέντρο: 2810302730 2810342 και Fax:2810227189
e-mail: info@katartisi.gr web: νwww.katartisi.gr fb:www.facebook.com/KekTechnikesScholes
Ημερ/νίες: 15/02/2014, 16:00-22:00
Τοποθεσία: Επιμελητήριο Ηρακλείου, Κορωναίου 9, Ηράκλειο